Thursday, September 18, 2008

minang ouhh minang

ni nk citer pasal pengalaman mkn kt situ laa...haihh..mase tu masuk kali yg ke4 kowt..tgk laaa punye xbyk mkn kt situ even da bertahun duk kt sgamat..bkn nye ape laa...kedai diorg tu da la XBEST...mmg XBEST laa...nk tawu sbb pe?? ni ha reason nye:

  1. diorg ni mcm tanak duit jekk...xpown org blagak je bniaga cmtu...
  2. suke wat customer tggu...mne x nya...da la tyme tu dtg customer pown xramai...tp aku da duk tggu stengah jam die xamik pown order aku....pailang btul prangai...pastu aku masuk dlm sound la pkerja die tu...die kate sori tukang amik order ramai cuti...what the...........tu masalah aku ke??org dtg nk mkn so layan jek laa...leyh pkai alasan cmtu...plisss laa...bgus lg kdai mamak kt bilion tu laa..cstmer dtg dduk trus dtg tnye nk ape....
  3. pastu ade skali tu aku mkn kt situ aku tgk pinggan die ade bnde kecik gerak2...skali aku tgk ya allah mcm ulat sampah tu tawu x??da la aku mntk nasi goreng cine..pastu warne die mmg nk same la kan..haa..mmg aku trus bgn blah jekk...
  4. servis diorg la ape lg kan...tu mewakili overall laa..servis mmg HAMPEH...aku penah ckp kalo cmni la korang nk biznes mmg xthan lama laa...
myb ape yg aku face ni xsame ngan korang kowt...ye r....aku tgk pkerja die pown da bape byk kali tuka2 da...haaa...mmg x la aku mkn kt situ lg...BANNED 4 THE REST OF MY LIFE.....

No comments: