Sunday, September 21, 2008

bila..................................

Bila kita sayang orang tu
Kita terima je apa yg orang tu kata
Tapi bila dia kata kita ???
Hmm…hati kata xpe…
Manusia tak perfect…
Bila kita sayang orang tu
Kita tunggu dia lama pun takpe
Tapi bila dia tunggu kiter ???
Dia marah-marah
Hati kata, ala…adatlah…
Ada yang menunggu dan ditunggu
Bila kita sayang orang tu
Kita tak tido pun xpe
Layan dia yang tengah bosan,
Tapi bila kita bosan
Ada dia layan kita?
Hati kata xpe dia busy kot…
Bila kita sayang orang tu
Kita gaduh ngan dia,
Kita diam je
Tapi dia tetap wat tak kisah
Hati kate xpe, dia tension tuu
Bila kita sayang orang tu
Kita call nak ckp ngan dia
Tp dia gayut ngan orang lain
Bila jadi macam tu
Hati kata, xpe…
Dia borak ngan kawan baik dia kot
Bila kita sayang orang tu
Kita bercerita dengan dia,
Cerita ngan tunggul lagi baik
Tapi bila dia bercerita ngan kita
Kita dengar, sepatah2 kita ingat
Hati kata xpe sayang katakan…
Bila kita sayang orang tu
Kita jadi macam orang gila dengar dia sakit
Tapi bila kita sakit
Dia siap keluar ngan kwn2 dia
Hati kata, ala xpe…
Xkn dia nak berkepit ngan kita 24 jam
Bila kita sayang orang tu
Kita x pernah pentingkan diri sendiri
Tapi dia hipokrit tahap gaban
Hati kata xpe…
Dia memang macam tu kena lah terima...
Bila kita sayang orang tu
Kita sayang nak tinggalkan dia selamanya
Tapi dia x tahu kita berdepan dengan maut
Walaupun kita sakit,
Dia kata kat kita sakit biasa2 je,
Jangan nak mengarut !!!
Hati kata, cmnelah dia bila kita takde
Mesti dia happy gila
Bila kita sayang orang tu
Kita x sanggup tengok dia derita
Tapi dia x pernah hargai diri kita
Hati tertanya...
Tau x betapa kita sayangkan dia ???
Bila kita sayang orang tu
Kita sanggup tinggalkan dia untuk dia bahagia
Tapi adakah dia tahu pengorbanan kita ???
Hati kata, x pe…
Janji dia bahagia ...

2 comments:

Starlite said...

Hai abg jmbu...
Coretan ni jd kt diri sendiri ke?hehe
Alala...cian dia..
Sape yg brani kacau bdk jumbu ni???hehe

PuTraYaMaDa said...

bongek r tembam cyg nih...
juz conteng2 jekk..tade kne mngena samada yg masih idup or yg da mati