Tuesday, September 9, 2008

kami gather kembali

arini aku berbuka ngan junior aku kt kutaq..agk da lame gak la aku xmkn sesame ngan diorg nih setahun gak laa...huhuhu..mean mkn beramai2 laaa...kalo ikut kn ade gak la tp xseramai mcm tyme buke nih....so tugas aku ptg2 gi book kt kutaq tu...saje jupe geng, support geng...akak yg jage tu tade lakk..kalo x keje aku gado ngan die jekk...ekeke..sbb keje die mntk rm1 ngan aku nk wat tuka...aku bkn tokey lg la kak!!~ adehh~

diorg punye la ikut nfsu..order mcm2 n tukang order nye da tntu la aku...sbb book trus order mkn...sampai ade yg xckup so tyme buke tu ade gak la yg xmkn lg tggu mkanan sampai...sbb bajet 9 org skali tmbah lg 2 so jd la 11...mreke la junior2 aku..ade yg mmg lame da kenal start aku dr dip n ade yg baru knal tu pown sbb kitorg penah niaga same2 tyme karnival ape ntah mase tu...

k ni antara gmba2 kitorg kt kutaq tu...

yg tade dlm gmba nih dora n joe aka shahimee..dora jupe kwn die...joe lak gi msjd...huhuhu

No comments: