Tuesday, September 9, 2008

i miss them

last night..
could even give an answer..
try to call..
but my pride won't let me die..

hmmm...ni la lagu p.diddy feat keiysha cole...biler denga lagu ni aku teringat sumthing...lagu ni igtkn aku pd sumone..eyh bkn sumone..tp sumtwo...wanna noe who r they?? those r my junior...giler rindu kt diorg nih...her name is diana gorgeous n nurul gewdik...last meet ngan diorg last 2 sem...diorg tibe2 ilang..trasnfer myb..byk kenangan ngan diorg nih...ape bnde nye tu rahsia la kann...mne leyh gtwu..ekeke...ni gmba diorg.....


ni tyme nk kua jenjalan

sepanjg kenal ngan diorg, idup aku yg solo tyme tu jd ceria laa...sbb layan krenah die dorang nih...best sgt..slalu kua mkn same...enjoy same...tp aku kadang2 jd xslese laa..biler kua ngan diorg sume org pndang..huhuhu..sbb diorg ni kire hawt la jugak..adehh...ekekek...tp diorg ttap sweet bg aku..sbb diorg sgt hormat kt aku...hormat sbgai sorang abg..diorg xlayan aku sebagai kwn tp abg..so aku rase mmg sgt cloz la ngan diorg nihh..ntah biler la leyh jupe diorg balik...tyme konvo kowt nnti sbb tyme tu jejak kaki kt shah alam...

nape biler denga lagu ni aku igt kt diorg??sbb mase lagu ni mule kua kt radio diorg suke giler denga lagu nih..nyanyi2 dlm keter lg..asal kua same jekk "bro, bukak lagu track no 17" haa..lagu last night ni laa..sampai diorg pown hafal track bape lagu nih..huhuhu..diorg sgt comel...rindu la kt korang dean n dak kecik...huhuh

diana n nurul..
ur big bro mis u muc..
^_^

No comments: