Saturday, November 20, 2010

separa sempurna

hmm...mggu ni mmg mggu yg memenatkan
tp mmg seronok...
sehari sebelum arini (19.11.2010) rumah aku wat knduri
saje2 wat knduri doa selamat
menu mlm tu pon mmg best giler la
nasi commerce aka dagang, n lauk2 die tu la..
made by my auntie n my mom
pas isyak trus start kndurinye
n mlm tu gak la aku ngan mak aku tdo lmbt
nk siapkn n setelkan pape yg ptut
pastu sok pagi2 lak da ade prog lain
siap punye siap, arini (20.11.2010) aku gi masai
gi anta brg kt uma die..
ramai gak la sedara2 aku yg ikot
thanx 2 pokzan & fmly
thanx 2 pakngah n makngah
thanx 2 pak anjang
thanx 2 maklang
thanx 2 toksu
thanx la sume2 skali lbey2 lg pd adik2 aku n my parent
susa2 jek sbb aku..
haaa..
alkisahnye 8.45 grak dr labis
then stop kt machap tggu sedara yg lain
then trus sambung perjalanan ke masai
sampai dlm 11.30..n brg pon da di anta
aku sgt lega...hehehehe...si dia sgt cntik arini
even certain part kt muke die agak fail
tp awk ttap cntik Noor Umu Aiman
btw thanx kt ayg tuk sume brg2 tu
haaa..so tu jek la aktiviti aku tuk arini
Alhamdulillah....semoga tuk yang seterusnye dipermudahkan lg
Aminn~
motif gmba aku??hahah

cnfuse...awk neves ke syg??ekekek...lek r..

die sgt cntik..disamping adinda dan bonda aku

lebar naw mak aku ni senyum


ni la brg yg aku anta =)

so kepada aku n Noor Umu Aiman
SELAMAT BERTUNANG
kuang3...
luv u
^_^