Tuesday, September 16, 2008

d most valueable moment



konvokesyen da..this is da most valueable moment...mmg epi sgt la tyme nih...my parent also..mmg terpampang la kt muke my parent on dat day..yg paling epi skali adik aku si nurul tu...epi bkn pasai apa..nmpk byk sgt jual teddy bear kt situ..waaaahhh bapak aku yang bg bnde2 cmtu....huhuhu..pastu die yg paling excited nk bg bunge kt aku on dat day...sbb die nmpk org lain seybok nk bg bunge..thanx to kak ina sbb amik jubah ni tuk along..n thanx 2 mak n abah...lg2 abah...sampai ngantuk2 drive nk p shah alam punye pasal....i'll do my best 4 my degree..n pi lg konvo pasnih..insyaallah....



yg ni lak nk citer d most valueable moment aku pegang duit byk nih..tyme ni aku da brangan mcm2 da...siap mak aku gelakkn lg....cash in hand tyme ni ade la dlm RM?k...kalo la sehari leyh dpt gaji dlm tu, mmg bnde yg aku idam2 leyh dpt sume nye xsampai setahun...bulan pertama da leyh bli putra..bln kedua da leyh bli rumah...bln ke3 da leyh tunang..bln ke empat da leyh kawen..hahah masuk zon gatal da..adehhh....tp mg syok sgt...agak2 korang bape ribu sume nih??

6 comments:

Amirul Idham said...

ada blog rupa2nye abang ezad ni...
ni yg makin sayang kat abg ezad...
syg selalu...
hehehehe...

Putra Yamada said...

waaahh...halamak...otai blog da mai dahh..huhuhuuh....sayang aku ea??sayang ko gak laa...
ekekeke
:p

haa haamik ko!!~

kaoru kasuga mizutani said...

manyak lui.. mawu blanja adek ka..? haha. =P

Putra Yamada said...

hahaha...blanje adik ea??
ekekeke....
tp duit tu tadew da...camane??
:p~

mysz nuruliey said...

bnyk sey duet 2...
ley r bg ak cket...
huar huar huar huar...
syok beb dpt duet bnyk cm2...
huhuuhhu...
nti belanjer ehh...
hahaha...

Putra Yamada said...

waaahhhh tu satu mase yg lalu..skang tade