Monday, November 22, 2010

biler JGJ turn to 4WD~

hehehe...nape ngan tajuk nih??haaa???
ape tu JGJ???
nape turn to 4WD??
da upgrade ke???tett!!~
JGJ tu keter yg aku nga pkai skang ni laa
alkisahnye......
14 nov aritu, tibe2 terngade2 nk ikot bapak aku gi kebun sawit
hahahaha...lame da xgi kebun...last rasenye time skola rendah dlu
bapak aku petik pe lg trus la follow
n aktiviti tuk aritu juz tuk membaja kebun sawit seluas 2 ekar jek
haaa...
gi ny dua keter
pas da port uma arwah atok aku tuk amik baje, pstu arahan diterima
'Along, msuk kebun naik keter along laa'
wakakaka...aku mmg xde hal..sbb keter aku pon da bese masuk kebun
lawat tpak projek pemohon pinjaman aku
biler da msuk mmg keter aku trus jd mcm 4WD
perghhh die punye jalan xmcm ensem lak
lg truk dr kebun2 yg aku penah masuk b4 diz..
so pe lg harung jek la jln kebun tu
tkedek2 gak la aku bwk keter time tu tkut tjejak or terbabas dr laluan die
hahaha....ngan lopak lg so kesimpulannya keter aku yg bru je dibasuh sehari sebelum trus jd lg ensem
hehehe...tp mmg best r membaja sawit tu...
dlm tgahari gak la abes..mkn lunch pon same2 kt kedai makan
mak aku sempoi ngan kain batik slumber gi mkn kt kedai
hahahaha...
so ni antara gmba kami
xbyk pon
enjoy viewing

ni la keter yg dimaksudkan

adik aku ni poyo...da tau aku nk amik gmba dan2 nk blakon penat



gamba ni diambil after aktiviti membaja selesai
tyme kje xleh amik
nnt consider mngulor
hahahha

No comments: