Wednesday, November 17, 2010

epi iduladha


slamat ariraye aji,
kepada saudara serta saudari,
setahun hanya sekali,
kite banyak tgk lembu kerbau mati
koh3..
korban2...
ari raye korban...
xsame sgt mcm raye pose...
raye pose epi2 sbb sbagai ari kemenangan kite pose sebulan (kalo la pose~ ngeh3)
kalo raye aji ni...aku sendiri da yg da bpuluh tahun idup pon xtaw...
haa..igt...sebagai memperingati hari pengorbanan nabi ibrahim sembelih anak die
haaaa...xla tua sgt...aku leyh igt lagik..

arini xde pape aktiviti sgt...
layan muvee jek...
tgk citer tekken...
balik dr smayang td trus makan
mak wat pulut kuning (ade besday sape2 ke? bak kate pak anjang)
balik smayang td aku sempat gak tabur duit aku kt kdai taya td
setting chamber ngan wat alignment
abeh la 30 lbey..plus bli nat pnutup tu...siol je satu rm1
borak ngan tokey die siap ckp ini raye u bese sgt kn??
sbb u lom gi aji lg..
hahaha...cam ci...mmg aku lom gi lg...tp ade tujuan lain aku sambut
reason die mcm yg aku ckp kt ats td tu la
hehehhe..

so da bosan aku on9 sat
pastu kerna jariku ni nk menaip so....
terlibat lg dalam kancah pengeditoran lagik bah...
ngeh3..
so tu jek la tuk arini
hmmm.....da xlame lg da nih
NOOR UMU AIMAN SAPARI..
i miss u
^_^

No comments: