Friday, September 26, 2008

sehari sebelum.......

haaaa....al kisah nye laaa..pas je balik dr gi minum2 kt mapley...b4 dat aku da kua dlu ngan feen n da gang...pastu si zul n chan baru la nk sampai...ujan da trun..so kitorg masuk la dlm n feen n da gang plak balik.....

so kitorg lepak2 gak laa..pastu nai n da gang lak sampai...mmg sume dak itm je la kt situ..huhu..kaye ko mapley..adehhh....pastu kitorg chow...

balik tu plak..tibe2...............
chan;jat ko knal x dak duk depan ko tu??
aku:of cos la kenal...asal??
chan:hehehe...kim slm ea..

pastu kitorg ngan lincah trus gelak besar....lg2 zul...ahahah....mmg kne bahan trus la chan mlm tu....mmg kaw2 bg die sampai die naik malu...malu tp mahu...haaha...pastu yg best nye kul 5pg da kowt..tyme tu aku ngn zul still ngah layan movie...tibe2 chan bgn n trus sebut name budak tu..hahaha...gelabah giler tyme tu..mmg kne bahan lg la die...da masuk gear nk ngorak lgkah la tu...yg pntg mlm tu aku ngan zul puas knekan chan..hahaha..pdn la muke

2 comments:

Amirul Idham said...

sape kan gadis idaman chan tu beb?

Anonymous said...

xphm laaa...
aku pon bk itm gak..
tp npe aku xde kt maplei tu pon??
x aci!
hehe