Thursday, November 18, 2010

marathon~



arini??marathon...sehat x??
mmg 'sehat' abeh la....
sehat mate aku sbb marathon tgk movie kt lptop cik aiman ni haa
yg aku rembat dr mr rick kambing biri...oopppsss
lantak ko ler...huhuhu
ape citer yg aku tgk ekk???


LAW ABIDING CITIZEN...
citer ni mmg sgt gempak
sorang suami dan sorang bapa yg mau bls dndam ats kematian bini dan anak die
jenayah rompakan dan bini die telah dikelar dan dirogol depan mate suami
n anak die lak kne rogol gak...buduh giler org yg wat kje tu
tp laki ni mmg gempak giler r..
pas die tau org jahat tu xdjatuhkan hukuman sbb xckup bukti
so die susun strategi selama 10 tahun tuk plan tindakan die...
bermula dengan bunuh org jahat tu dengan dikerat 25 n bunuh lawyer2 n hakim yg mcm cipet tu haa
mmg gempak...tp last2 mati gak la laki nih...sbb taktik die dah dibongkarkan


PRINCE OF PERSIA
ni pon best...citer pasal satu dagger tu yg mampu mreversekan masa
n dagger tu jd rebutan dlm konflik melantik raja baru
n mcm2 la jd dlm citer nih...
mcm pnjg sgt la nk explain


ALTITUDE
citer ni mcm hampeh..
terlalu fantasi sgt...
ade ke patut kt tgah2 langit ade sotong besar
ni disebabkan 1 of the crew die mcm fobia naik plane
n suke bayangkan mcm2..
tp citer tu agak tragik gak...
care matinye tu mcm xbragak..


A TEAM
citer ni ntah kali ke bape aku tgk
mmg best...citer grup of soldier yg mmg gempak kalo bab2 planning tuk handle big case
n sum of gelagat diorg tu ade yg klakar..
tp citer ni mmg dr awal da gempak la...haaa..
kalo yg da tgk mesti agree ngan pndapat aku

so N3 kali ni bout aktiviti aku arini jek
nk basuh keter xjd..
ujan jek...
tuk sok lak??
sok aku akn jupe cik aiman...
pastu balik kmpg tuk setelkan hal2 wat last tyme..
nk gunting rmbut...amik cheese tart...fuhh...
bunyi mmg enak..
tp mmg enak pon...ngeh2...
tu jek la tuk malam nih...even mlm ni agak tegang antara aku ngan die, tp aku ttap xsabar nk jupe die sok...
i MISS her so MUCH!!~

No comments: