Tuesday, November 9, 2010

Anniversary!!~

oyeaaahhh...oyeaaahhh...
hahhahaha..anniversary??
ler...da kawen da ke??
tettt!!~
ni bkn anniversary tuk kawen da...
tp tuk aku dan makmu...yea...
bape tahun da???
3 tahun suda bai...lame da tu...kalo kawen da 2 or 3 org ank da...wakakakaka...
ni hampir sejam anniversary aku started...ape aku nk wat ek tuk esok??
emm..bab2 cmni yg aku lemaw nih....adehh...
aku nk wat yg stok surprise2 ala2 lemantik gitu kang die kate kawen da xwat lak..
ape ekk nk wat??


btw kepada Noor Umu Aiman Sapari.. slamat ulangtahun perkenalan dan hubungan kite yg ke 3 tahun... terima kasih sbb hadir dlm idup si manusia nih thanx jugak sbb da byk bersabar dengan perangai manusia yg xseberapa nih n thanx jugak la ats sokongan ayg tuk manusia nih sepanjang kite kenal... thanx byk2..3 tahun tempoh yg sgt lame.. best jugak tu...insyaAllah ape yg kite rancang yg tbaik tuk kite ni akn bjalan lancar... da xlame da pon kn???cewah memandai jek... btw thanx syg....smoga hubungan kite kekal hingga akhir hayat.. n smoga syg cepat2 jd istri abg...wakakak (stekmen xleyh belah)
luv u so much Noor Umu Aiman Binti Sapari.. thanx 4 everything

sy sgt syg dan cintakan die...

1 comment:

Unknown said...

ehem2! berblog jgk rupanya twin i!