Thursday, November 4, 2010

kini dah ade penambahan...n arini..mmg rugi giler!!~

arini mcm bese...melalui perbincangan antara aku ngan si die..
maka urusan aku di Agrobank berjalan seperti biasa
thanx ler ayg sbb bersependapat ngan abg bab2 cmni
hihihih..

btw arini aku, die n en mat jai telah pergi ke pontian
untuk melawat sedara aku kt hutan bernama hotel pontian..
hahaha...pedot duk dlm utan
cume aktiviti xbyk..mkn2 jek laa...
pastu borak2..lame xjupe pedot tu
bapak gemuk giler da
weyh...ko kawen perlu ke naik bdn sampai cmtu??
hahah...dlu giler slim....
btw thanx ayg sbb sudi teman abg pi pontian skali
hihihi

n mlm ni paaaaaaaaaaaling best...
aku telah dikejutkan dengan penurunan harga emas 999
dr asal 160++ trun kepada 150++
hahaha..pe lg aku msg la dealer2 emas ni haa..
kate nk lock hrga mlm ni
n then yg klakanye sume xrep msg aku...hahhaha
mesti diorg rugi kalo jual ngan aku mlm ni kot
tu yg diorg diam jek
cume ade la bape org jek yg rep
tp sbnrnye aku saje jek....
ko pkir aku ade 3k nk letak sejelepuk kt tgn korang ya dealer2??
mmg x laaa...aku xkaya lg bai..
xpe2 tggu sket ari lg
da slera besar...xmain dinar..
main gold bar lak da pasni...aku akn merancang nk leburkan duit gaji aku nex ni tuk beli mas 20g
hahaha...ade brani??gaji 1.6k...emas 3k...leh ke?
leh jek...ehem2 kn ade..sbb ni prancangan aku ngan ehem2 tu laaa....
tuk mase depan kami jgak
hihihi...so kepada dealer2 lek lah ye..
naseb korang mmg baik ler mlm nih...
kalo x aku da sambau da 20g korang
hehehehe
ni my next target lak


1 comment:

cik QasehThya said...

fuyooo...
bagiuh2...
kihkihkih...
bila dah up balik..
atie mau tumpang sekali :P