Thursday, November 18, 2010

die yg tpakse aku lepaskan...

hmm...ni pasal kesedihan aku...aku rase la mmg aku xkn dapat memilikinye
sbb???

1) harga die masih tinggi ecen da lebey 10 tahun around RM20k ++
2) premium insuran die tinggi
3) da xleyh nk loan sbb da lbey 10 tahun, kne wat personal loan, tp bab ni la yg aku faul...xleyh nk wat la plak
4) abah xbagi
5) mak xbg die kate nnti susa nk bwk mertua or bini biler ngandung (jauh tul mak bpikir)
6)aku da ade 1 bijik keter yg aku da prabis duit agk byk kt die, so syg gak nk tgglkn die n pkai keter ni lak

tp nape aku mmg minat giler kt keter ni??
ni sbb die:

1) ni keter limited edition proton
2) antara keter proton yg jarang giler denga prob, xmcm keter lain
3) satu2nye keter yg pkai enjin pure dari japan 4g93...mmg laju bai
4)design die yg cumel n sesuai tuk aku
5) aku giler speed, dapatkan keter 1.8 aku rase da memadai tuk aku tapaw kancil kt hgway...wakakaka
6)dari nama, tell everything, even pape yg berkaitan dengan aku, mesti nk kne ade putra gak....aku mmg giler minat keter nih

tp apekan daye...aku mmg tpkse lupekan hajat tuk memiliki ko..
sbb aku rase, aku ngah teliur nk pkai keter ni lak


TOYOTA WISH!!~
hahaha..prasan...
da la jat..
ko mmg layak main saga jek laa
ekekeke

No comments: