Saturday, November 6, 2010

naseb baek


hmm...paham??xpaham..ni ape nih??
ni la hrge emas skang..
menaik n trus menaik
prancangan aku mmg tepat pd wktunye
cume tidak byk pelaburan dpt wat dlm mase singkat sbb startup modal yg sgt sikit
tp xpe...aku rase mmg xrugi...
28/10...aku bli 1 dinar emas...rm 634...
arini 05/11 harge dinar RM651...dlm mase bape ari jek..
trus naik mendadak...
yg paling best 2 hari lepas xsilap...
hrge emas turun mendadak...aku amik lgkah brani laburkan duit 3k++ tuk agkt emas 20g
hrga die pd masa tu RM3012...n skang 05/11 RM3151...nmpk x perbezaan??
tu la hrge yg paling aku puas ati sgt2
sbb aku dpt bli 20g tu
fuhh!!~
pape pon, aku syukur sbb masih xtlmbat..
pdhal xsala kalo aku start bnde ni dr awal...cume pikir modal
biler aku da tau teknik manipulate dr ar rahnu..ape lg...
hehehe...
n skang alhamdulillah..
aku da ade 32.15 gram emas...
yeaaahh....alhamdulillah
aku akn lbih berdisplin dlm mnyimpan pasnih

No comments: