Monday, November 10, 2008

tuk sam!!~ kesinambungan dr gmbaq2 kwn ku...saja bosan2...

NK GAMBA SORANG SGT KANN?? HAAA AMIK NI U..;p

ni name nye nurul hasnah....die saaaaaaangat baik..
die saaaaaangat cantik..
die saaaaaaaaaangat mendorong aku tuk terus tipu describe pasal diri die nih...
hahah
name die haizat hazwani ( btui ka ceq spell??)
die ni pown baek jugak...sume baek ekk??
byk berjase n sweet fren
ni...ni sapa plak ne....surina ke??da tntu la bkn
die tuan pd surina...nk taw sapa surina...
tnya la dia...hehehe....
strong gurl wit big attitude...;)
ni pown sala satu kwn aku yg paaaaaaaling comey...
sumpa mmg comey kalo korang tgk die secare live..
huhuhu....name die ashikin...n tu husband die...
hafiz...smoga bahagia akhir hayat...
korang pasangan yg cool..
ni dua2 malu2 biawak...
ni la joe aka shahimee n ehem nye nurul..
lokasi gmba di uma pm kamel
ni first date ngan diorg...aizat boss n 'adik' anis
layan org kuat mkn!!~
hahaha...
ini gurl name nye iera...nazira name nye...
die ni comel tp biler buli aku trus ilang comey die...
die la yg paling jahat tyme tu..
sgt hormat kt aku..huhuh
baek punya sis ne..
;)

warga banglo yg pasni da xduk banglo da...
diorg sume mmg sempoi...
spoting abeh...sampai aku pown leyh jd malu ngan diorg

ni pulak name nye nur aqilah mahfar...
dun play2 wit her k...
seorg yg suke wat muke comel yg macam2..
n nice to be with
giler frenly die ni...

mereka sume antara kawan ku...
byk lg gmbaq nk letak
kang takut page korang lmbt nk bukak
so letak la mne yg boleyh dlu...
mereka sume baik..n aku syg mreke...

lg skali...pd gmba mreke yg tade dlm ni...
korang ttap kwn aku...
sbb aku tade bekalan gmba korang tuk ditayangkn
ekekkee...tp kalo ade pown korang mesti xnk kn??
ni diorg yg ade dlm ni nie bkn rela ni gmbaq diorg ade dlm nih...hahaha

14 comments:

~FathinaZahida~ said...

abg
fathy mne??/abg lupe eh??
xpe laaaa..isk2

Putra Yamada said...

lohhh...huhuhu...gmba fathy kn abg da letak yg first..
lupe ea??
huhuhu...
kan tajuk nye kesinambungan dr yg lepas....mknenye ni kire sambungan gmba2 yg tade dlu..
jgn r sdey2...huhuhu

sammie said...

i nak blog untuk i sorg jer!!!!
demand up cket!

sammie said...

wait a minute...
kat mane u amek gmba ni yer...?

Putra Yamada said...

hahah...
da agk da u akn tnye
i cuwik dr dlm nset u laa
ape lg
ekekeke...
saje amik nk replace caller id punye pic
;p

Putra Yamada said...

nk wat tuk u sorang ea??
bley2..
nnti i wat ea.
pas paper IM ke
or pas exam ke
hahah
:p

mR. Rasfeen said...

huhu..knape kawan2 ko ni semua yg hot2 je ko letak!~gmba kwn2 ko yg gemuk2 takda ke...adus diskriminasi btol!~

Putra Yamada said...

erk??
aku tade gmba diorg...nk wat camane..
eleeyhh..
aku tawu sbb pe ko komen part ne...
ade gmba minah tu kann??
ekekek..
ko nk kate minah tu hot kan?
wakakakka

Putra Yamada said...

tp aku ttap nk tawu
sape yg hot ekk?
aku rase sume bese2 jekk
huhuhu
:p

mR. Rasfeen said...

silap eh...aku nak yg last skali!~haha DAMN

eJart said...

hikhik...sjak ble lak nme ku haizat??
aizat hazwani daa...

Putra Yamada said...

hahaha..
ko nk last skali feen??
ohohoho..
taley2...die junior dip kesayangan aku..
wakakaka..
org lein xpe..wakakak...
xpe2 nnti aku blanje ko tgk kawan aku yg lain..
ade lg nihh

Putra Yamada said...

ohohoh..haizat tu ejaan org kedah
ekekek
alaaa..
lbey kurang la tu bunyi nyek..

eJart said...

hahah....xley2
nk nme ikut iC gak...wakakka

[demand nih, sila isi mengikut ic]
;p