Wednesday, November 5, 2008

semalam.........................................

pas hampir seharian aku kt lib duk ngaja anis sbjct eco, so kitorg cont' lg study kt mcd...gempak abis....study non stop...xpe laaa nga dtg smangat kann...bgus la ade smangat cmtu....kn anis kann???

mmg ckup kental tuk bape jam terawal...mate masing2 kental jekk...ni ha lg satu nk citer...mase otw nk gi jemput anis tu ade la sumthing happen to me....masya Allah....tuhan n aku je yg tawu ape prasaan aku tyme tu..mmg da lame la xterlibat ngan bnde2 cmni....so aku berjaya la lepasi cabaran hotlink tu...rezki la kate kann...hnye org yg tertentu je yg tawu...huhuhu

da penat study, makin lame makin susa...kne lak aku ni pown jnis igt2 lupe...tp alhamdulillah la tuan punye bdn pown kate paham kann...bab kire2 ni insyaAllah la leyh bantu sape yg memerlukann...huhuhu...dlm nearly 3 gi la mkn kt mapley lakk...ade scandal anis kt situ...ekekkee...jgn mara ANIS!!~ ;)

pastu sambung lg study..n sume bjalan lancar...hope die leyh wat la sok nye...da name usahakann...pastu aku balik dr ngaja tu trus la bantai tidoq...nk taw kul bape bgn??kul 4pm...hahaha...penat abeh bdn aku tido lame sgt...huhuhu

to all my fren gudluck 4 ur nex paper...wat je la lek lok..aku ni nk tggu 14hb pown da mcm ape da...kne lak ade lg yg lum setel ni...lg2 pasal praktikal ni...ouh sueyanti..tlg la i u.....bg la respon cepat sket....bru la senang i nk ngadap final nnti...kwn2 i sume da beres da...hukhuk...

No comments: