Saturday, November 5, 2011

walaweyh!!~

agak da lame gak la aku xsuk entry ekk??
mmg siyes xde mase lgsung da nk on9 b4 diz...
skang insyaallah laa...
sbb da bli brdband...hua3..
mcm2 jd dlm bln sep, okt n bln ni...
tp citer gak bln ogos...huhu..
ade gak yg trtggal..
frst pasal menaiktaraf hidup (mcm skema lak ayt)
tp naik taraf ke ekk???
bleh laa...igt x entry b4 diz kecah pasal nk cri keter??
last2 sume keter tu aku xdpt bli lgsung...
last2 bkenan gak kt keter nih
persona aje....tp tah la..mmg tibe2 bkenan lak keter ni
so ape lg...branikan dri je letak duit muke
trus agkt....1st thing aku wat pas pakai keter ni is cari club die
hahaha..last2 join gak la 1 club ni name die PPOC..
tu gmba masa awal2 laa...
skang da laen laa..xtaw la aku ni nape
pantang nmpk mcm stended..trus nk ubah2..
ni la wajah die skang..
tu sala satu yg tjadi dalam idup aku la dalam masa aku xupdate blog nih
n bln sept...ni paling bermakna tuk aku...
dilengkapkan idup aku, diijabkabulkan dengan si dia..
da kawen da aku rupenye...
hua3.....magik x??huhu dah2 xyah lyn sgt...
30 September 2011 jam 09:45 mlm...
aku slamat dinikahkan...
ape lg yg brlaku pada aku spnjg aku xon blog ekk??
rsenye tu jek laa..
2 la dua prkara paling besar skali yg blaku dlm idup aku..
tu jek laa...xde pe lg dah...
haa...b4 lupe...nk dekat raye aji da nih
selamat ari raya aidiladha...
semoga pengorbanan yg kite lakukan dalam idup mendapat keberkatan
dan segala pngorbanan awal pasti ade ganjarannya
iaitu kejayaan pada pnghujungnya
asalkan diselitkan dengan sabar, komited and sincerity
so again...selamat ari raye aji!!~

1 comment:

Unknown said...

http://gunklaten.blogspot.com