Saturday, July 2, 2011

da bln Julai???

hmm...cepat tul mase blalu
entry aku pon seciput2 jek...ye la sbb da susa nk dpt on9
bz koje laa....huuhuhu...
bln Julai ni yg aku tau, 2 orang kawan aku kawen...
ni yg aku tau reza, dak same kampus n klas ngan aku dlu..
n lg sorang, dora...kalo tgk2 pd blog die mcm die kawen mggu ni...
btw thniah la dora even i xpat tau lgsung u nk kawen...i phm...

citer for the past month
Mei 2011 & Jun 2011
ok kiter start Mai dlu laaa
mggu prtama Mei : aku dapat jawatan tetap akhirnye keje kt tempat aku after hmpir 2 tahun aku kontrak...alhamdulillah..mmg rezki nk bina masjid la ni...
mnggu kedua??? rase xde pe..
tp leh kate sepanjang mggu parent aku balik tganu
tokwan aku saket...
n aku pon folo gak la balik tiap minggu
n akhirnye 26 Mei 2011
die kembali ke rahmatullah =(
tokwan...sampai skang along tkilan lg nih
tp xpelah...al fatihah tuk tokwan aku
Jarah Binti Embong
tu la yg berlaku bulan Mei
ade suka da duka

bulan Jun???
bln Jun ni mcm xde pape jek laa
cume ade sket la preparation tuk tu yg da wat
isi borang n wat test
tu jek laaa
yg laen??
bz keje jek...
haa citer pasal keje
jawatan pon da btukar
Client Advisory Officer la plak
keje aku stil proses loan mikro, n aku diberi pluang tuk wat loan projek lak
bgus2..hehehe...
n skang ni aku pon xtaw laaa...
nape aku rase mcm aku ni mkin straight je time keje
abeh sume orang aku mara
xkira la tua ke muda org tu
huhuhuhu...tp kalo da wat keje mcm ye x ye tu yg aku bengang tu
huhuhuh....sori jek la yeh...

n ni skang aku kt uma parent aku
dat y la dpt on9
haaa...pe lg ekk??xpe sambung japg
^_^

No comments: