Tuesday, June 8, 2010

Percutian Ke Pulau Tioman

percutian??holiday??jenjalan...
mmg bnde yg jarang aku wat...memandangkan fmly aku pon jarang wat bnde cmtu
hihihi..so ni aku nk share laa..hari aku yg paling best
asalnye nk gi lgkawi tp last minit cancel pi tioman lak
so dr BP kol 9mlm ari jumaat aku berkonvoi la dengan Putri Aiman menuju ke Pasir Gudang tuk berkonvoi skali dengan fmly die
agak2 gerak dlm kol 12.30 gitu...n sampai sane dalam 3.30
naik feri lak kol 4.30..tyme dalam feri jgn tnye nape lak sejuk yg amat
sampai2 dalam kol 7 kot
peh mmg teruja...sgt cantik tempat die...air die jernih yg amat!!!~
so 3 hari aku kt sane...hari pertame free activity laa...
kitorg byk abehkan mase mkn, mnd, blatih snorkeling, naik basikal (da lame siol xnaik basikal) n lepaking la kt jeti
tyme snorkeling mmg best...tgk karang kt pulau rengis...pastu gi marine park tgk ikan...yg ni agk seram sket ikan nye rakus bab dpt mknan...da la ikannye agk besar gak...mkn jari mmg selamber jek...hihihi...tu kire acara paling best laa..
pastu shopping kt tekek....mcm2 la diorg bli wat souvenir...aku jek xbli pape..mklumla bajet xckup cung...hihihi
mlm nye plak ade BBQ...layaaannn~
sok nye lak aktiviti bebas lagik...tp yg xbest nye ujan lak so aktiviti terbatas la kan...
tp yg pntg mmg best la sepanjang mase kt sane...
mmg aku mcm org jakun laaa...xpena gi tempat2 cmtu..hihihi...
ni ade gmba sket...enjoy







1 comment:

Unknown said...

Assalamualaikum Tuan/Puan.

Saya mohon maaf pada Tuan/Puan untuk boleh iklan sedikit disini, semoga kebaikan hati Tuan/Puan untuk memberi izin iklan ini, menjadi amal ibadah disisi Allah SWT hendaknya amiin….

Salam dari Kita Holidays Travel & Tour Indonesia.
Kalau Tuan/Puan nak melawat ke Indonesia, jangan risau hati sila hubungi :

KITA HOLIDAYS TRAVEL & TOUR INDONESIA
Tour operator & Travel Agency

Sebuah serikat yang punya legalitas di Indonesia, memberikan pengkhidmatan tour ground handling di beberapa daerah yang favorit untuk di lawati. Kami arrange secara profesional dan dengan penuh rasa kekeluargaan, juga dengan harga tour yang sangat berpatutan sekali seperti ke : Padang dan Bukittinggi Tour, Aceh Tour, Medan Tour, Jakarta dan Bandung Tour, Jogjakarta Tour, Bali Muslim Tour dan sewa kenderaan.

Contact person : Amsyahril
Mobile : +6285263007445 ( WhatsApp )
E-Mail : am_holidays@yahoo.com / kita_holidays@yahoo.com / kitaholidays@yahoo.com.